Geometryczny mix na tęczowym Blur Effect


Hej Kochane :)
Pora odpocząć od czerwieni. Pogoda nas nie rozpieszcza, lada dzień zdaje się trzeba będzie powrócić do śnieżynek…

Tymczasem mam dla Was bardzo kolorowe i wiosenne mani.


Geometryczne wzorki lubię bardzo. Całkiem niedawno pokazywałam je w towarzystwie gradientu – klik, dzisiaj tłem do geometrii jest bardzo bogaty Blur Effect robiony farbkami akrylowymi na bieli Maga Diamond Line 22.



Tym razem nie zdecydowałam się na jedną płytkę, wykorzystałam aż trzy.
Na małych pazurkach są fragmenty wzorków z płytki NM 08, którą pokazywałam już w wielkanocnym poście - klik



Pozostałe wzorki pochodzą z płytek Born Pretty Store: BP - 77 oraz BP-L054.




Na moich serdecznych pazurkach oraz na kciukach znajduje się śliczny brokatowiec Maga Diamond Line 2Z położony na fiolet 17L(2016), który możecie zobaczyć souté w poście tu



Śliczność ta, to brokatowy lakier, gdzie w delikatnej różowo - fioletowej bazie pływa mnóstwo kolorowych drobinek, głownie fioletowych. W zależności od bazy lakier ten daje rożne efekty. Mi się bardzo podoba :) Pięknie mienił się w słonku, którego odrobinka pojawiła się w sobotę :)


Do zdobienia użyłam:
  • Odżywkę Lovely nail hardener
  • Maga Diamond Line 22
  • Maga Diamond Line 17L(2016)
  • Maga Diamond Line 2Z
  • Płytki: BP-77, BP-L054, NM 08
  • Lakier do stempli Color Alike BLP01
  • Farbki akrylowe
  • Naczynko z woda, pędzelek typu „koci języczek”
  • Top Sally Hansen Diamond Flash



  1. Paznokcie pomalowałam na biało, a kciuki i wskazujące na fioletowo
  2. Na fioletowe paznokcie nałożyłam lakier z brokatem, resztę paznokci zmatowiłam bloczkiem
  3. Zrobiłam Blur Effect farbkami akrylowymi
  4. Nastemplowalam wzorki z płytek


Całość oczywiście pokryłam topem i Wyczyściłam skórki. Padły mi niestety baterie, więc nie zdążyłam tych działań obfocić ;)

Jak Wam się podoba taka geometryczna wersja wkurzonego Picassa? :p

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do oglądania zdjęć💜
Żaneta :)



Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company za możliwość testowania produktów

26 komentarzy:

  1. Wow...piękny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, najbardziej podobają mi się te zygzaki na małych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ta plyteczka NM 08 jest bardzo fajna, niestety kiepska jakościowo - słabo wyżłobiona.

      Usuń
  3. 2Z to moja miłość!!!

    Śliczne zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, kolorowo i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie! Z tego co widziałam na insta (u Pauliny - Cienistość), to w Trójmieście pada śnieg, więc śnieżynki jak najbardziej na miejscu. Pogoda nas niestety nie rozpieszcza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się niestety zgadza :( W Gdańsku dwa razy wiało dzisiaj śniegiem... :(
      Dziękuję 😘

      Usuń
  6. Ficaram maravilhosas!
    Uma verdadeira obra de arte.


    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    >>Instagram<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na te piękne pazurki !!! Geometria w połączeniu z blur effect wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kompku jeszcze fajniej widać te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W powiększeniu lepiej widać szczegóły, ale nie wiem czy to dobrze :p ;)

      Usuń
    2. Dobrze, dobrze! Są cudowne <3

      Usuń
  9. Świetne, takie optymistyczne i nowoczesne ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny mani, uwielbiam taką tematykę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger