Id膮 艣wi臋ta 馃巹


Hej Pi臋kne :) 
Zbli偶aj膮 si臋 艣wi臋ta... To chyba najbardziej klimatyczny czas w roku. Wsz臋dzie s艂ycha膰 dzwoneczki, kol臋dy, 艣wiat wok贸艂 mieni si臋 od z艂otego brokatu, czerwieni i zieleni.  

Czas wielkich porz膮dk贸w, do kt贸rych ja nabra艂am w tym roku dystansu :) 
To te偶 czas dekorowania dom贸w, ubierania choinek, ale te偶 dla nas lakieroholiczek – okres zbyt wielu pomys艂贸w  i braku czasu na ich realizacj臋 ;)

Ja zacz臋艂am od dekorowania pazurk贸w. Zago艣ci艂y na nich poinsecja, ostrokrzew, ga艂膮zki z bombkami oraz dzwonki. Na niemalunkowych pazurkach zrobi艂am gradient zieleniami Golden Rose, kt贸re pokry艂am delikatnym zielonym drobniutkim brokatowym lakierem, na kt贸rym nastemplowa艂am subtelny wzorek, kt贸ry bardzo skojarzy艂 mi si臋 ze zdobieniami na bombkach ;) Wz贸r pochodzi oczywi艣cie z p艂ytki Moyra.


Do zdobienia u偶y艂am:

  • Od偶ywk臋 Biogel
  • Golden Rose Rich Colour 110
  • Golden Rose WOW! 68
  • Flormar Sugar Candy SC04 Lime Bonbon
  • Kiko Velvet Satin 694
  • Wibo Secret of You 47
  • Wibo extreme 25
  • G膮bk臋 do wykonania gradientu
  • Essence the Gel 15 hey love!
  • Top Sally Hansen Insta dri
  • P艂ytk臋 Moyra Vintage 2, stempel transparentny BLP
  • P臋dzelka Bqan#1
  • Farbek akrylowych: bia艂ej, z艂otej, zielonej, czerwonej i czarnej
  • Naczynka z wod膮, sondy do zdobie艅

Krok po kroku:

  1. Po na艂o偶eniu od偶ywki dwa paznokcie na ka偶dej 艂apce pomalowa艂am lakierem Kiko dwukrotnie, pozosta艂e pazurki pomalowa艂am po po艂owie odcieniami zieleni GR
  2. Zrobi艂am gradient g膮bk膮
  3. Paznokcie z gradientem pomalowa艂am lakierem Flormar
  4. Nast臋powa艂am wzorek lakierem Kiko, a na ja艣niejszych biel膮 od Wibo
  5. Wyczy艣ci艂am sk贸rki 
  6. Na jasnych paznokciach namalowa艂am ozdoby* i ca艂o艣膰 pokry艂am topem

*Malunki powstawa艂y tak:

Prawa r臋ka


Lewa r臋ka




Przepraszam Was, na prawej 艂apce dekoracje mo偶e s膮 troch臋 „nietakie”, ale tym razem ozdoby nie powstawa艂y na stemplach, a od razu na pazurkach, kt贸re malowa艂am lew膮 r臋k膮, a jestem tylko i wy艂膮cznie prawor臋czna i potwornie trudno mi si臋 je robi艂o :) No ale nic ucz臋 si臋 lewor臋czno艣ci, zar贸wno w zdobieniach, jak i w fotografii ;)
Zmykam do kuchni robi膰 pyszno艣ci na 艣wi臋ta :D

Pozdrawiam przed艣wi膮tecznie

呕aneta :)




18 komentarzy:

  1. 呕anetka,Ty zdolniacho! Ale偶 za ka偶dym razem mnie zaskakujesz - pi臋knie malujesz te wzorki! :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ju偶 mi brakuje s艂贸w 偶eby opisac jak wielki masz talent i jak cudowne s膮 te paznokcie! 艢licznie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dziekuj臋, bardzo mi艂o si臋 czyta Twoje komentarze :D

      Usu艅
  3. Kolejne 艣wietne zdobienie!

    OdpowiedzUsu艅
  4. No zn贸w brak mi s艂贸w... pi臋kne detale, dopracowane wzory i mn贸stwo pasji :-)
    Boskie zdobienie!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jej...A ja znowu purpurowa :) Bardzo dzi臋kuj臋 馃槝

      Usu艅
  5. O kurcze, ale cuda! Tak magicznie wygl膮daj膮! Na prawd臋 podziwiam, 艣wietna robota ;)

    Ja zawsze pracowa艂am stemplami na zwyk艂ych lakierach, a teraz zaczynam z tymi typowymi do stemplowania i to jednak jest ogromna r贸偶nica :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Kochana :*
      Je艣li chodzi o lakiery do stempli to w艂a艣nie bia艂y mi si臋 sko艅czy艂 i by艂am zmuszona stemplowa膰 zwyk艂ym, ale wysz艂o to na plus o dziwo w zdobieniu, kt贸re wrzuc臋 ju偶 dzisiaj wieczorkiem ;)

      Usu艅
  6. 艢wietne wzorki i te detale :) Masz ogromny talent :) W og贸le nie wida膰, 偶e nie jeste艣 lewor臋czna, wzorki na prawej i lewej r臋ce s膮 idealne :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. E, nie bardzo ;) Ale 艣licznie dzi臋kuj臋 :D

      Usu艅

Bardzo dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz - dzi臋ki temu wiem, 偶e jeste艣cie ze mn膮 i razem tworzymy tego bloga! Jest to te偶 dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponuj膮ce obserwacj臋 za obserwacj臋 nie s膮 mile widziane. Nie reklamuj si臋. Je艣li spodoba mi si臋 u Ciebie - na pewno z Tob膮 zostan臋....

Copyright © 2016 snaily , Blogger