Tweety in love


Tweet tweet ❤  
Twittujecie trochę? Ja konto mam, ale kompletnie nieżywe. Jakoś nie mam przekonania do tego SM ;)   



Co w Dniu Miłości powiecie na zakochanego Tweetego? ;)
Chyba jeszcze nigdy nie miałam walentynkowych żółtych pazurków, ale kto szalonemu zabroni? :p


Czerwieni ostatnio ponad miarę, różu unikam jak ognia, bo śni mi się po nocach (…), więc dzisiejsza propozycja w zupełnie niemiłosnym, choć ponoć „zazdrosnym” kolorze – bo mówią, że właśnie żółta róża symbolizuje takie uczucie ;)



Lakier żółty na paznokciach serdecznych to Rimmel London by Rita Ora "Get your sunnies on", stary, okropnie kiepsko kryjący! Użyłam dwóch warstw, ale podbiłam bielą, bo musiałabym chyba 6 razy malować. 


Szkoda, bo jest śliczny, napakowany delikatnym, złotym shimmerem. 



Serduszka pochodzą z płytki Moyra Celebration. 


Początkowo chciałam stworzyć stemplową naklejkę z mnóstwem serc, ale stwierdziłam, że będzie za dużo, wiec serduszka wycięłam i użyłam pojedynczych ;) Wypełniałam je już na stemplu złotkami, żółtym holo, oraz żółtym Sophinkiem.



A Tweety to już farbki i ołówek :)
Co i jak?

  1. Paznokieć pomalowałam na biało – zwróćcie uwagę, że pomalowałam daleko od skórek – wiedziałam że tło będzie czarne, dlatego. Biały lakier zmatowiłam topem.
  2. Ołówkiem namalowałam Tweetego - zaczęłam od oczu. 
  3. W trakcie malowania nie spodobało mi się jedno oczko, więc starłam gumką i poprawiłam.
  4. Kiedy uznłam, że Tweety może być...
  5. Projekt poprawiłam czarną farbką
  6. Wypełniłam żółtą farbka wzorek
  7. Zrobiłam pomarańczowawe cienie, butki i dziobek, a oczka niebieskie, domalowałam rzęsy i brwi
  8. Obramowałam wzór czernią za pomocą sondy tworząc czarne tło
  9. Dodałam serduszka ze stemplowej naklejki
  10. Pokryłam lakierem bezbarwnym, a potem żelowym  topem

Użyłam:

  • Sally Hansen Nailgrowth mirracle
  • Maga Diamond 0, 22, 23, 11Z(2018)
  • Maga Snaily 3,6
  • Rimmel by Rita Ora 459
  • Sophin Vinyl 345
  • Moyra Celebration
  • Lakiery do stempli Kads
  • Stempel, pędzelki, ołówek
  • Topy matujący Lovely i żelowy Maga

Jak Wam się podoba taka wersja Walentynek?
Dziś już niestety nie zdążę, ale jutro postaram się pokazać Wam moje dzisiejsze pazurki ;)
Pozdrowionka








8 komentarzy:

  1. Cudenka �� ja tam kofam tweetiego ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudowne zdobienie, sama na Tweetera wrzucam tylko wpisy hahaha, a podpowiedz mi prosze jakimi lakierami najlepiej stemplowac, kupilam stempel i nic mi sie nie odbija, zalamka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię lakiery Kads i Moyou. Ale to nie musi być wina lakieru Kochana. Napisz na priv, poodbijamy razem. Może będę umiała Ci pomóc 💋💋💋

      Usuń
  3. Urocze jest to zdobienie! I fakt - bardzo niecodzienne jeśli chodzi o klimat walentynek - kolory i wzory! Super oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger