Bliźniacze one stroke


Witajcie wrześniowo :D  
No i po wakacjach… Ja ten czas odczuwam intensywniej odkąd mam dziecko w wieku szkolnym :p  

To zawsze wzmożony okres topniejącego portfela i pogadanek o odpowiedzialności i przyszłości. Mój syn niestety do najlepiej uczących się nie należy, ale powiem Wam po cichu, że choć mu gderam, to nie jest to dla mnie najważniejsze… Najbardziej pragnę, by był szczęśliwy! Sama skończyłam studia na 6 (tak na 6) i nie spada na mnie deszcz dolarów, ani poklask i sława. Dla mnie ważniejsze, by był uśmiechniętym, dobrym człowiekiem. 
No ale do rzeczy. 


Dziś mam dla Was mani, które nosiłam w zeszły weekend. Początkowo chciałam, by było w czerwieni, ale po wykonaniu zdobień stwierdziłam, że delikatnie przybrudzony różyk bardziej się z nimi zgra. Z resztą, połączenie różu i czerni to zawsze dobre rozwiązanie ;)



I tak chwyciłam „Mam i Ja” firmy Maga. A właśnie – w ogromnym sekrecie powiem Wam, że trochę będzie niedługo się działo (…), więc polecam śledzić losy tej marki – Instagram - klik, fb - klik, strona - klik, sklep - klik ;) 


Lakier oczywiście boski, jak wszystkie Magi. Piękne poziomowanie, idealny pędzelek, dla mnie – najlepsza ze wszystkich laksów konsystencja, krycie bajka – 3. warstwa właściwie dla bezpieczeństwa, by gdzieś coś nie prześwitywało w powiększeniu ;) No i ekstra trwałość. 


Akcentowane pazurki to już farbki akrylowe. Ciągle ćwiczę malowanki prawą i lewą łapką. Raz wyjdzie lepiej, raz gorzej, tym razem jestem bardzo zadowolona ;) 



Jeśli dobrze się przyjrzycie to widać, że pod malunkami na  pazurkach jest rajstopka z paskiem i ramkami oraz delikatne kropeczki. Akcentowane paznokcie wykończyłam matowo, dodając odrobinkę cyrkonii, resztę - z lakierem - glossy.



Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 0,23, 14L (2018)
  • Farbki akrylowe  
  • Cyrkonie
  • Topy matujący Lovely i żelowy Maga


Do zobaczyska niebawem – to będzie nietypowy post, bo pokaże Wam - niestandardowo jak na mnie - swatch ;)
Buziaki 😘



8 komentarzy:

  1. Są rzeczy ważniejsze od czerwonego paska na świadectwie - tu się zgodzę w 100% :) Mówię to ja - szkolny dwójkowicz i trójkowicz :D
    Zdobienie świetne! Naucz mnie takiego one stroke! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Nie samymi ocenami człowiek żyje! Tyle razy pytałam czy chcecie lajfa ze aż mi głupio pytać znów... A tak najlepiej nauczyć... ;)

      Usuń
  2. Kochana szczescie jest najwazniejsze - masz totalnie racje, a zdobienie wyszlo przepiekne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘 Bardzo mocno❣️ Patrz, tyle na studiach fajnych rzeczy było, a ja rylam jak głupia 😁

      Usuń
  3. piękne zdobienie, nie wiem jak ty to robisz, nie lubię różu, a w twojej aranżacji zawsze mi się podoba ;) powodzenia w szkole dla syna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemycam róż niczym mama warzywa w supie haha 😁
      Dziękuję Kochana 😘 Podziękowania od młodego ♥️

      Usuń
  4. Witam serdecznie,trochę jestem zaskoczona możliwościami zdobień paznokci to bardzo inspirujące.Zdecydowanie nie lubię różu,czy jakaś inna gama kolorów jest możliwa do nabycia?a co do syna,zapewne poradzi sobie tylko daj mu szansę się wykazać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój talent nie przestaje mnie zadziwiać ♥ przepiękne pazury!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger