Geometryczny koniec lata…


Cześć Kochane :)  
Pomijając pogodę, lato przecież jeszcze trwa ;) Przynajmniej kalendarzowe i astronomiczne :p   



Ja nie zdążyłam w wakacje zrobić wszystkich mani, jakie sobie planowałam, a lada chwila będą lądować na moich pazurkach fiolety, czerwienie, brązy, czernie i nudziaki – jak to na jesień przystało ;) Znacie mnie już - wiecie, że jestem sezonowa :p Jeszcze - póki co - wzięłam w dłoń neony.


Tym razem nie byłam oryginalna, bo
pomysł na mani zaczerpnęłam z internetu. Wiem, że moje nie dorasta do pięt pierwowzorowi, ale bardzo mi się spodobało, więc chciałam odtworzyć je u siebie :) Poza tym zdobienie jest moim zdaniem idealne na tą porę - już jesienna, matowa czerń, ale jeszcze prawdziwie letnie neony :)


Większość - to produkty Maga Cosmetic Company. Uzupełniłam je innych marek żaróweczkami. Czerń to Maga – dwie warstwy, akcentowane pazurki to gradienty – paznokieć serdeczny to fiolet, róż  i żółć natomiast środkowy to niebieski, zielony i również żółć. 


Na gradientach namalowałam czarną farbką akrylową paseczki, tworząc trójkąty. Aż dziw, że lewą ręką wyszły takie proste ;) 


Akcentowane paznokcie pokryłam topem nabłyszczającym, a czerń wykończyłam matowo.


Użyłam:

  • Maga Instsnt Rebuild
  • Maga Diamond 22,23, 3L, 10L
  • Golden Rose Ice Color 203, Ice Chic 304
  • Orly Skinny Dip
  • Czarną farbkę akrylową Madisi 
  • Pędzelek Bqan #1
  • Top CDN Vinylux
  • Top matujący Maga

Podoba Wam się taka propozycja geometrii?
Buziaki, zapraszam na jeszcze trochę fotek i do zobaczyska niebawem :)
Żaneta



 Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
za możliwość testowania produktów



24 komentarze:

  1. Ciekawa propozycja na zdobienie! ;-) Jak mówisz, że nie dorasta do pięt pierwowzorowi to chciałabym go zobaczyć, bo Twoje zdobienie już jest świetne i szczerze mówiąc wątpię, że dałoby się to zrobić jeszcze lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda, że w poście nie zamieściłam orygiału... A piękny jest... Dziękuję Kochana <3

      Usuń
  2. Ja zamowilam wczoraj mnostwo zeli w kolorach fioletowych na jesien i zastanawiam sie teraz po co ich az tyle... Mogłam przeciez wybrac inne kolory :D.
    Paznokcie jak zawsze piekne, ale idzie jesien wiec i tak najbardziej podobaja mi sie maty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe skąd ja to znam :p Ja tak mam z czerwieniami :D Dziękuje Kochana :) Tez uwielbiam czerń w macie ❤️

      Usuń
  3. Haha, tak myślałam, że inspirowany, bo też go gdzieś już widziałam. ;D Ale od tego właśnie są pintersty i instagramy, żeby się inspirować nawzajem, a ten mani wyszedł ci po prostu przegenialnie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) U mnie zwykle bywa tak, że jak się czymś zainspiruje to wychodzi mi coś zupełnie nowego :p Tu starałam się oddać mani jęk najbardziej podobnie :D

      Usuń
  4. Fajne mani na zakonczenie lata, u mnie tez ostatnie tchnienie blyskow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jesieni :( Chociaż kiedyś mi brakowało pomysłów na jesienne zdobienia, to teraz mam aż nadto 😘

      Usuń
  5. To zdobienie jest po prostu genialne!! Zastanawiałam się jak zrobiłaś te czarne paski - obstawiałam tasiemki albo stemple,ale na ręczne malowanie nie wpadłam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi ostatnio bliżej do ręcznych malowanek :) Dzięki Słonko :*

      Usuń
  6. PETARDA! Te tęczowe pazury są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne mani !!! Ja dopiero jutro pokażę swoje pazurki na zakończenie lata : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko :) No to nie mogę się doczekać :) <3

      Usuń
  8. Super! Sama ponosiłabym takie zdobienie - kolorowe ale trochę mhroczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie jeszcze letnie, ale trochę już jesienne :) Dziękuję :*

      Usuń
  9. Muszę kiedyś spróbować takiego zdobienia na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger