Kalendarium zdobie艅 - zabawa na blogu 馃搮

Hej Kochane!
艢wi臋ta, 艣wi臋ta i...

Nadchodzi koniec roku, a ja wraz z pocz膮tkiem nowego chcia艂abym zaproponowa膰 Wam zabaw臋 :)
Wiem, 偶e wpada na mojego bloga coraz wi臋cej z Was, wi臋c mam nadzieje, 偶e ten projekt si臋 rozkr臋ci...
Zima to wysyp pi臋knych zdobie艅. Ju偶 kilkukrotnie wspomina艂am, 偶e dla mnie to najbardziej mani – tw贸rczy czas... Ale czy czasem nie jest tak, 偶e brakuje Wam pomys艂贸w? Mam na to spos贸b ;)
Na moim blogu pojawi艂a si臋 nowa zak艂adka – KALENDARIUM ZDOBIE艃 - klik. Zobaczycie tam list臋 dni typowych i tych mniej popularnych ;).
Jak wiadomo coraz wi臋cej powstaje nietypowych 艣wi膮t... A obserwuj膮c Wasze blogi, funpage, czy konta na Instagramie -  nie raz widzia艂am pi臋kne zdobienia pasuj膮ce do tego typu okoliczno艣ci :) Zainspirowa艂o mnie to do stworzenia tego przedsi臋wzi臋cia ;)
Chc臋 zaproponowa膰 wi臋c Wam zabaw臋, kt贸ra b臋dzie trwa膰 ca艂y czas.
Je艣li macie fotki pasuj膮ce do jakiego艣 dnia wysy艂ajcie je na snaily@wp.pl, mo偶ecie w temacie maila wpisa膰 „data.dzie艅 ...” (Np. 1 czerwca.Dzie艅 Dziecka). Mo偶ecie wys艂a膰 zdj臋cia r贸wnie偶 zbiorczo, ale w tre艣ci maila napiszcie jakich dni dotycz膮 zdobienia - u艂atwi mi to prac臋 :) Zabawa tyczy si臋 r贸wnie偶 艣wiat ruchomych, jak np. Wielkanoc, kt贸re umie艣ci艂am na ko艅cu listy. 

Kt贸ra z Was nie mia艂a na pazurkach kwiatka? A przecie偶 jest w kalendarzu Dzie艅 Florysty... Albo groszk贸w - a jest np. Dzie艅 Kropki, czy te偶 Galaxy nails na Dzie艅 Kosmosu - mo偶liwo艣ci jest naprawd臋 bardzo du偶o :D
Wasze fotki z estetycznymi i 艂adnymi stylizacjami pokazywa膰 b臋d臋 danego dnia na BLOGU i FACEBOOKU, by膰 mo偶e na Instagramie, oczywi艣cie z odsy艂aczami do Waszego konta. Je艣li zdobionko mia艂o posta, mo偶ecie podes艂a膰 link, lub po prostu poda膰 adres swojej stronki... Nie musicie nic deklarowa膰, dotrzymywa膰 termin贸w, spieszy膰 si臋. Nic Was nie ogranicza. Ani czas, ani technika zdobienia. Po prostu przejrzyjcie list臋, poczytajcie, po艣miejcie si臋 z niekt贸rych dziwnych 艣wiat  i wysy艂ajcie W艁ASNE (!!!) zdj臋cia, kt贸re ju偶 macie i pasuj膮 do danego dnia, albo zmalujcie co艣 nietypowego i nowego :)
Dziwnych 艣wi膮t jest ca艂a masa, wi臋kszo艣膰 z nich mo偶na zinterpretowa膰 graficznie :) Oczywi艣cie nie wszystkie, niekt贸rych wr臋cz nie wypada... Ja list臋 zamie艣ci艂am w ca艂o艣ci, same zdecydujcie co macie ochot臋 pokaza膰 :)  Na pewno w swoich bogatych kolekcjach znajdziecie co艣 pasuj膮cego:)
Moim marzeniem by艂oby uzbiera膰 tyle fotek, by zrobi膰 fajny prawdziwy kalendarz z naszymi zdobieniami – idealne dla lakieroholiczek - prawda? ;D
Zapraszam wiec do zabawy i Czekam na Was :)
Nie przez przypadek post ten pojawia si臋 w艂a艣nie dzisiaj... ;)


Pozdrawiam :)
呕aneta

18 komentarzy:

  1. Ja Ci臋 piernicz臋... Nie wiedzia艂am, 偶e jest tyle dni nazwanych ! Dzie艅 Emo, Dzie艅 Wikipedii ? :O Masakra :) Oczywi艣cie ch臋tnie przy艂膮cz臋 si臋 do zabawy, jest to te偶 super pomys艂 na znalezienie ciekawych motyw贸w do zdobie艅 gdy brak nam weny :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo si臋 ciesz臋 :) Liczy艂am na Ciebie! <3

      Usu艅
  2. Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋, 偶e Ci si臋 podoba i czekam na Twoje pi臋kne prace!!! :*

      Usu艅
  3. Odpowiedzi
    1. Licz臋 na Twoje kreatywne zdobienia! Przypomnia艂o mi si臋 Twoje zdobienie z symbolami z bankowej aplikacji mobilnej! Wypisz wymaluj idealne na Dzie艅 Obrotu Bezgot贸wkowego! (obchodzony dopiero od tego roku) Przysy艂aj koniecznie! :D

      Usu艅
  4. Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋, 偶e Ci si臋 podoba i licz臋 na Twoj膮 aktywno艣膰 w zabawie :D

      Usu艅
  5. Super! Ch臋tnie wezm臋 udzia艂 <3

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bardzo fajny pomys艂. Z wi臋kszo艣ci starych zdobie艅 nie jestem zadowolona, wi臋c ich nie wy艣l臋 :P Ale w tym roku na pewno powstanie co艣 z listy.
    Na razie jestem sk艂onna tylko do wys艂ania paznokci inspirowanych niepe艂nosprawno艣ci膮, ale to dopiero na grudzie艅, wi臋c wy艣l臋 co艣 zbiorczo p贸藕niej :)
    Ciekawe jak to wszystko wyjdzie ;) Powodzonka!
    ~Wer

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) Jest w czym wybiera膰 :) Zdobienia nie musz膮 by膰 skomplikowane! Dzie艅 kropki, pieg贸w, serca - naklejki wodne mog膮 pom贸c, czekam na Twoje prace! :)

      Usu艅
  7. Super to wymy艣li艂a艣 :) Zaraz przejrz臋 ca艂膮 list臋 i na pewno si臋 do Ciebie zg艂osz臋 z jak膮艣 prac膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo si臋 ciesz臋, wiem na bank, 偶e znajdziesz pasuj膮ce fotki :)

      Usu艅
  8. Super pomys艂, musz臋 przeszuka膰 moje foty :)

    OdpowiedzUsu艅

Bardzo dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz - dzi臋ki temu wiem, 偶e jeste艣cie ze mn膮 i razem tworzymy tego bloga! Jest to te偶 dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponuj膮ce obserwacj臋 za obserwacj臋 nie s膮 mile widziane. Nie reklamuj si臋. Je艣li spodoba mi si臋 u Ciebie - na pewno z Tob膮 zostan臋....

Copyright © 2016 snaily , Blogger